15 Haziran 2013 Cumartesi

ahirzaman yasin ft ekin yelboğa & vuslat - yalandı sözlerin şarkı sözü

ahirzaman yasin ft ekin yelboğa & vuslat - yalandı sözlerin şarkı sözü

Vuslat
şimdi adına hep şiirler yazdım
ismini kalbime yakarak kazıdım
kapadım kendimi karanlık geceye
kıyıyorum aşkımıza ve kendime

EKİN YELBOĞA
yalandı sözlerin tamam bi dakka özledim
zarar verir yokluğunbana, aklımda gözlerin
unutmadım ben seni ve geçirdiğimiz günleri
dinle Ekini bu böyledir kaçarlar söz verip
duygularım bak paramparça ruhum hasret darağacına
giderken sormadın ki izin vermem kalmasına
yanmasına az kaldı cehennemin başucunda
serumumda senin kanın, işin yok yarınımda
bende artık uzaktayım gelmesin peşimden
tamam yeter uzatmasın özledim kesin gel
derde ortak aranmaz bi bak bana tekim ben
gün gelirki ararsın beni dersin ekin gel
istanbulun havası farklı boğazda kaldı aşkım
heveslenme artık boşver yok artık eski aşkın
bende şaştım bi anda sevgi verdim üstü kalsın
istanbuldan gidiyorum ben bi o yarim hoşçakalsın

Vuslat
şimdi adına hep şiirler yazdım
ismini kalbime yakarak kazıdım
kapadım kendimi karanlık geceye
kıyıyorum aşkımıza vede kendime

Ahirzaman Yasin
bugün günlerden cuma bak ağlıyor gözlerim
sensizken böyle bir tat böyle bir fertsizki bedenim
nefes almama tek etken sendin be güzelim
nerdesin şimdi söyle bir türlü göremedim
yüksek binalar arsında alçak olan benmiyim
yoksa alçak olmayı senden mi öğrendim be sevdiğim
nedeni bilinmez ayrılıklar içinde de tükendim
ilkbaharında sonbaharını yaşadı bu gençliğim
bugünlerde mutsuzum yarınlarım yok değil
senle olmayan günlerim bende hiç bir zman mutlu değil
yokluğuna alışamamışken yine gaflete düştüm ben
ben benlikten çıkmışım neden bana küstün sen
tuzaktın sen uzak oldu şimdi sensiz geçen geceler
kaldırımlarda sabahladım hüznümü bilen bir o geceler
gündüzler küstü artık ayda doğmaz oldu geceme
sokak lambası güneşim ben hep karanlıktayım sadece
duygu seline kapılmıştım ben birden kayboldum
seni sensiz düşünmekten her gece mahvoldum
gittiğin gün mahşerimdi ağladım durdum
kelimeler tükendi ömrüm bitti sustum
kaçış yoktu ölümden sen gittin zaten öldüm ben
sözler kifayetsiz kaldı anlamadın hiçbir zaman sen
dönmeni istedim her gece başka ne gelirki elden
ağlamakta fayda vermiyor son sözün belli zaten

Vuslat
şimdi adına hep şiirler yazdım
ismini kalbime yakarak kazıdım
kapadım kendimi karanlık geceye
kıyıyorum aşkımıza ve kendime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder