15 Haziran 2013 Cumartesi

KacakpınarCity Ft. Ekin Yelboğa - Unuttum Seni Artık Şarkı Sözü

kavakpınarcity sansür ekin yelboğa unuttum seni artık
şarkı, sözü, sözleri,
KavakpınarCity
yanan bu gözlerimde kavrulurdu özlemin
fakat hoşçakal demiştin bak hatırla prensesim
ve de sen bana gel demedin bak dört duvar içindeyim
bi duman daha alırsam kadın birazdan seninleyim
bekle beni merak ediyom sende beni özledin mi
sedatın canı sıkkın siktiret be kime ne ki
bahçeye papatya "ekin" sevmiyosan çekil
bak kızım biz aşkı elde döndük kalpte değil
kızım bak yeter artık varsa yüzün bak bi bana
kanatıp gittiğin bu kalbim artık oldu yara
annem dedi bekle oğlum geçecek zamanla
son satırım oldu bu ilki sanki neye fayda
yanımda ilham perim o yüzden ilham gelir
dosta sırta bıçak vurana adam değil madam denir
kusura bakma ağır oldu baksanda mühim değil
kahrolmak istiyosan bence birini sevin
sabahın ilk ışıkları bekledim belki gelir
gelmezsen gelme artık sanki çokta s+k+mdedir
sende unut artık beni unuttum artık seni
desemde inanma ben aşkından oldum deli
hiç bu kadar mutlu olmadım uçucam kanatlanıp
siz aşkı facede yaşayın kodumun salakları
bizde aşk sol tarafta sizde sade sanaldadır
bu satırlar önüne serdiğim kırmızı halımdır
papatyam papatyam al bu kalbi kır at lan
sen benimsin unutma asla kalbime dal süratla
sansür gider eyvallah dikkat edin son bi lafa
bu şarkı icraatım sizdeki aşk anca lafta

EKİN YELBOĞA
güzeldir  başlangıçlar sonrasında elveda var
en başta güzeldir aşk sonrasında yaş dolar
hayat artık çok basit ve sen olmasan neye yarar
varlığın bu kalbe yarar yokluğunsa verir zarar
düşene tekme vurdular bak üç kuruşluk insanlar
sakın merak etmeyin siz Rabbim bi gün hesap sorar
dur bi dakka bi yere gitme doymadım ben sana
ben yazmaktan sıkılmam fakat yaş aktı kağıtlara
yeter artık gel desemde fayda etmez bıktım ben
bu kalbi sökün benden o yoksa istemem
eğer bi gün tek kalırsan başka birini isteme
ve sen yoksan bende yokum çare var mı derdime
dinmez artık bu sancılar her günümde kaygı var
bende bıktım anla beni her tarafta yalanlar
bitmeyen dolanlar so buldu kurallar
kendini beğenmiş ve sizi çakma krallar
aynı yerde bekle beni ben bekledim gel demeni
yoruldum çıkmaktan yüksek aşkın merdiveni
ekin bak yeter artık takınsana terbiyeni
diyenlerin bilmiyorum benimle neki derdi
tamam tamam durun bi üstüne alınmasın
neden böyle inatçısın sen benim olmalısın
dedimde olmadı zoruma gidiyo sormaması
bugün biraz kan aldılar sen bana fazlamısın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder