15 Haziran 2013 Cumartesi

ekin yelboğa sen sadece konuktun şarkı, sözü, sözleri

ekin yelboğa sadece konuktun şarkı sözleri

dinlemekten sıkıldım fakat nedense dönmüyorsun
her satıra seni yazdım körmüsün görümüyorsun
az önce yaktım seni içsemde ölmüyosun
unutmaktan korkuyorum rüyalarımı bölmüyosun
söyle neden böyle oldu gitmek çözüm değil ki
sol tarafta bir yaram var haram olsa gelirdin
duygularımı çaresizce bırakıpta gidendin
söyle bugün burda ölsem vicdanın el verir mi
bir canım var farketmez istesen verirdim
azrail geç kaldın sevdiğime yenildim
şimdi son bi duman aldım gözlerim pert oldu
kapaklarım senle doldu her yakışta dedim son bu
içime çektim aşkı bekletmeden üfledim
sonra seni hatırladım dumanın yan etkisi
boş ver beni hatırlama merak etme unutmam
hepsi güzel günlerdi sakın sende unutma
yıkılmıştı umutlar ve hep asıktı suratlar
her bir yanda kalleşler çoğaldı kolpalar
aşkın zehir olsa bile içerdim durmadan
pendiğimin sokakları hasret kaldı kokuna
umutlarım yıkılsada ben yıkılmam burdayım
susun ondan bahsedipte içimi karartmayın
kucak dolusu sevgi verdim söyle neyim eksikti
al ekinden bi tavsiye değer verme sevip sakın
bir gün sende anlarsın velakin geç olur
bence dinle kalbini ve ne derse seç onu
senden kalan bi gül vardı haketmedin kuruttum
ben seni sevmiştim evet yalanlarla avundum
hayatımı mahvettin SEN SADECE KONUKTUN!!
belki zoruna gidecek ama evet bende unuttum

ekin yelboğa, şarkı, sözü, sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder