16 Haziran 2013 Pazar

Ahmet k & Ekin Yelboğa - Gülümseyen Çocuktum Şarkı Sözleri

ahmet k ft. ekin yelboğa - gülümseyen çocuktum şarkı sözü

EKİN YELBOĞA
ben bilmezdim bir gün gideceğini
bilemezdim bugün senin için şarkı yazacağımı
düştüğümde olmamıştın hani
iyi günümde ne işin var senin
ne biz kaldı artık ne de başka birşey

gözlerime indi perde sensizliğin tribinde
nefes almak zor inan hayatın demlerinde
sen kafayı bulduğunda mutlu sonla biterdik
biz uzaktan sevmedik ki aşkı bugün bitirdik
başkasıyla olmaz inan gözlerimde sen varsın
dünde kalan umutlarla tükendi yarınlarım
boş kalsın dünyam kimse olmasın inan
beni boş bi kafayla dinlersin durmadan
yokluğunda aradığım mutluluk yeterdi bana
bir tutam sevgiyide çok görmüştün sen bana
haketmedim ben bunu yalanlarla avundum
sahte yüzler arkasında gülümseyen çocuktum
mutlu olmak istiyordum yarınlarımı sen çaldın
helalim demiştim oysa haram nedir bilmedim
gözlerimden aktı yaşlar çaresizce bekledim
son kapakta buldum seni gözlerime hapsettim

AHMET-K
ağladığımı görme sakın dizlerimde yok mecal
şarkı yazıp öyle yattım hayatımdan gitme kal
bugün bizim aşka inat gülmemiz gerekti
kimse olmasakta bugün bir selamın yeterdi
düştüğümü görme sakın bilmesende gel
ben hep aynı yerde kaldım görmesende sev
başkasıyla olduğunda canım yanar sende sev
sev ki mutlu olsun o p*ç dokunmadım ben sana

EKİN YELBOĞA
mutlu olmak yok bana hadi gözünaydın
gördüğüme inanmadım onu başkasıyla andım
sevdiğimi söyleyemezken mutluluğu elmi aldı
yarım bıraktığın hayallerde ilk sınıfta kaldı
mutlu ol üzgün olma sakın sende ben gibi
bu kız seni başucunda taşır inan bin gibi
çokluk olma ama gülüşlerin yeter bana
unutmadığım o gün gibi hayallerde boş kaldı

AHMET-K
ben bu aşktan çok gocunmam sevildiim yeter bana
bugün de olsanda zaten o varlığın yeter bana
senin için geldim inan kafamın bu noktasına
yokluğunda çok ağlardım hemde kimse duymadan
senin için bir şarkı yaptım ağladın mı yar
onun bunun kollarında kar mı sanki zarar ziyan
ben mi vardım o günlerine düştüğümde
yoktun ama anlamadın mı kalbim hala seninle
düştüğümde gelmedin o gün nerde kaldın
mutluluğu onla bunla bulurmuyum sandın
şimdi yokluğunda bulup aşka şarkı yazdım
senin gibi olmasamda gerçek bendim öyle kaldım
kalmamak mı zor yoksa çekip gitmek mi
sensiz neden ağladığımı görmesende boş verdim
unutmadım o gün bugündür bana
benim umudum ol yine başkasıyla olma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder